Thursday 13 August 2009

buat usrati as-sobirin~

assalamualaikum w.b.t..
Alhamdulillah..setinggi2 kesyukuran dipanjatkan pd Allahu Rabbi ats nikmatNya masih lagi dikekalkan iman&islam..selawat serta salam buat junjungan Nabi Muhammad s.a.w..alhamdulillah,walhamdulillah dapat jugak update blog ni..sebab masih ade tggungjawab yang blum dselesaikan lagi..
khas buat adik beradik yang amat disayangi..kak farah,kak aimi,fatin dalila,zulaikha,hazirah,hidayah,azleen,hasnita,zakiah..entry kali ini khas buat kalian..
Buat kali pertama2nya saya@akak mohon berjuta2 kemaafan dari kalian atas kekurangan diri,kerana sebab yang tidak dapat dielakkan, kita tidak berjumpa buat kali terakhir..oleh itu,tajuk yang berbaki ini&amanat yang diberikan pada saya@akak tidak terlaksana..maaf tersangat2..
Dengan itu,saya@akak akan cube untuk melaksanakannya walaupun kita xjmpa lg buat masa ini..harap2 kalian semua bace ye,wahai adik2 ku dan kakak2ku..sama2 kita redhoNya..moga apa yang kita buat semua diterima Allah,insyaAllah..entry slepas ini adalah tjuk yang kita
xsmpathabiskan..bace tau!bukan kerana saya@akak,tapi kerana Dia..carilah Dia,pasti Dia tidak akan buat kalian kecewa..insyaAllah.. maaf keran tidak memnuhi tuntutan kalian..
نياتكم خير من اعمالكم ولكن,لا منفعة الا عمل..

No comments:

Post a Comment